Oblíbené

30 623 oblíbených alb 238 oblíbenců

jindra4
starepole
Tento víkend proběhla našimi dětmi oblíbená hra Noční výsadek. Tato akce spočívá v tom, že v sobotu v ranních hodinách odjedeme do tábořiště v lesích. Nejdříve musí připravit dříví ke krbu na večer a na první úkol, trénink ve střelbě a noční hra. Hra - dětem ukážeme trasu lesem, vysvětlíme zhruba co je čeká a zbytek je v jejich schopnostech. Na stanovištích kterých bylo 8 mají mrtvé schránky kde mají ukryty úkoly a další směr cesty který určí podle buzoly. Start byl určen devátou hodinu večerní a čekalo nás 8 km lesem. Naše účast je pouze kontrolního a bezpečnostního charakteru. Po návratu jsme ještě chvíli zpívali a šli spát. V neděli kolem poledne se po snídani a úklidu odjíždí domů.
Kategorie: koníčkyzábava
3 komentáře
hajenas
PUtování podzimní krajinou po zaniklých vesnicích Vitín, Stará Homole, Velké Stínky a samotách Tscherlaken a Mauerschin po starých dlouho nepoužívaných cestách.
k bývalé vsi Vitín (Vittine): http://www.zanikleobce.cz/index.php?obec=3231,
k bývalé vsi Stará Homole (Alt-Hummel: http://www.zanikleobce.cz/index.php?obec=3327
k bývalé vsi Velké Stínky (Gross Zinken): http://www.zanikleobce.cz/index.php?obec=4647
k bývalé samotě Mauerschin: http://www.zanikleobce.cz/index.php?obec=4687
Vesnice a samoty zanikly po r. 1945, kdy se po vystěhování německých obyvatel nepodařilo vsi a samoty trvale osídlit. Důvodem byla i obtížná přístupnost do vsí a samot, nevedla sem žádná silnice.
Zeleně značená stezka (na mapách značka není zakreslena) po zaniklých obcích pod Bukovou horou vznikla jako praktický výsledek semináře studentů Filozofické fakulty UJEP, oboru kulturně historická regionalistka, a ve spolupráci s Archivem města Ústí nad Labem.
jose68
V pátek večer z Chomutova do Sv. Šebestiána busem - kluci už dorazili společensky unavení, po cestě v busu nás svými bezzubými úsměvy obšťastnila místní štětka z klubu RELAX :-) Vyrazili jsme na cestu již za tmy, chůze po silnici s gumovým Liborem byla výzva - nakonec nás jeden samaritán dopravil Nissanem až na začátek tratě k hranicím. První odpadnul Libor - vzápětí Tom - s Gustaffsonem jsme dorazili až na krásnou mýtinku (bez hospůdky). V půl páté ráno budíček - Libor se ztratil - byl ale nalezen o pár set metrů zpátky po cestě v kadibudce bos, kde prospal skoro celou noc :-) Od sobotního rána pokračovala cesta už bez vnějších defektů a efektů místy po mrtvé trati, místy po cestách zpět do hospody - dál potom zpět k mrtvé trati, kde jsme kus pod ní v zářezu cesty přespali. V neděli jsme došli zpátky do Chomutova Bezručovým údolím. Víkend se vydařil, počasí vyšlo skvěle a nikdo neutrpěl újmu - ani po Habaneros :-) Celkem asi 25km v hornatém a strmém terénu.
http://www.zeleznice.vanovi.net/ - odkaz na zajímavosti o mrtvé trati
2 komentáře
  • minulý týden
jose68
O týden později nad nádrží Jablečno s Mikym a tchánem - hub bylo ještě poměrně hodně, ale hodně bylo shnilých a plesnivých z týdne předtím. Na půl papírové tašky to nicméně stačilo a řízky z bedel byly vynikající!!!
1 komentář
mois
v obchodním středisku AVION Brno
dusan124
...hezký večer:)
foticz
#věž, #Telč
Vyhlídková věž farního kostela svatého Jakuba v Telči.
  • srpen 2008 až srpen 2019
tenjemuj
Opět se scházíme s novou partou, tentokrát v počtu šesti lidí. Vlakem se přesuneme do údolí Bojovského potoka. Zde navštívíme jednu pěknou štolu a pak už míříme k obci Trnová, zde dáme občerstvení, a kolem Jíloviště přejdeme přes Hřebeny na vyhlídky nad Berounkou. Přes Kazín dojdeme do Černošic na vlak a návrat domů. Prožili jsme nádherný den babího léta
Kategorie: cestováníkrajina
nasilumpici
V neděli 29.9.2019 jsme vyrazili na houby a takový zážitek jsem v životě neměla. Objevila jsem místo plné praváků. Bylo jich tam tolik, že se to pobrat nedalo. Foťák jsem sebou neměla, tak pár fotek z Pavlova tabletu.
  • 29.9.2019
jiricerny
Další, již třetí výletní den nás oblažil návštěvou alpských scenérií a krásnými pohledy na přehradní jezera. Náš autobus dojel až do centrálního parkoviště, kde po zakoupení lístků k obousměrné přepravě jsme přestoupili do autobusů místního přepravce "Postbus". Z autobusu jsme posléze přestoupili do plošinové lanovky, která pojme až 180 cestujících (kdysi sloužila jako nákladní výtah). Od horní stanice lanovky jsme opět pokračovali autobusem až k hornímu přehradnímu jezeru (2036 m/m). Zde pak jsme se při krásném, slunečném dni mohli kochat krásnou přírodou a nádhernými pohledy. Ti zdatnější i pěknými výstupy po horských stezkách. Tímto albem se s Vámi o tu krásu podělím.
  • 21.9.2019
rehaak
Součástí bohatého programu Podzimních městských slavností 2019 byla i ukázka filmařské práce, moderní i té historické.
salvi
  • letos v říjnu
panizdena
Za krásného podzimního dne 12.10.2019 jsme se vydaly autobusem 395 ze Smíchova do Příbrami
3 komentáře
motobaworak
konečně se trochu vyčasilo,tak jsme si udělali kratší vyjížďku.Kouknout opět na Fichtl cup do Ostašova,kam přijeli i veteráni a potom do Dukovan na zámek,tedy spíš do restaurace:-) pochutnali jsme si...povykládali a pak se rozprchli domů,
každý na jinou stranu
  • 203203
foticz
#kostel, #Telč
Barokní kostel ze sedmnáctého století,
součást jezuitského areáli v Telči.
Kategorie: městaostatní
  • srpen 2008 až srpen 2019
321919
Zúčastnil jsem se jako zástupce organizátorů T-MOBILE Olympijského běhu ve Lhotě nad Moravou závečného vyhodnocení celé akce v nové budově Národního muzea (bývalé Federální shromáždění) v Praze. Po skončení oficiální části pro nás organizátoři, Český olympijský výbor, připravili opravdu krásný dárek. Prohlídku historické budovy Národného muzea včetně kopule s krásným výhledem na Prahu.
Národní muzeum je nejvýznamnější česká muzejní instituce. Bylo založeno v roce 1818 a je zaměřeno na více vědních a sbírkových oborů, jak přírodovědných, tak historických a uměleckých. Své sbírky spravuje a vystavuje v řadě budov v Praze i jinde v Česku. Sídlí v monumentální novorenesanční historické hlavní budově v horní části Václavského náměstí v Praze. Od roku 2011 probíhala celková rekonstrukce budovy. Zčásti byla budova opětovně otevřena 28. října 2018 ke 100. výročí vzniku Československa. K úplnému obnovení jejího provozu má došlo v únoru 2019.
1 komentář
  • minulý čtvrtek
kolinek
vyšel jsem si na houby bez košíku i nožíku ale s olympusem. houbaření beze zbraní.